بررسی تجربیات مسئولیت اجتماعی در ایران و جهان


مسئولیت اجتماعی شرکت نه‌تنها در میان جامعه و ذی‌نفعان نسبت به برند شرکت آگاهی ایجاد می‌کند، بلکه تصویری مثبت از آن را در اذهان پدید می‌آورد و از یک‌سو عملکرد مالی شرکت را تحت تاثیر جدی قرار داده و آن را بهبود بخشیده و از سوی دیگر، به تقویت ذی‌نفعان و در شکلی فراگیرتر به حفظ و تقویت جامعه می‌انجامد.

در این راستا، شرکت‌های پیشرو نیز همواره به اهمیت ارتباط میان برند یا علامت تجاری خود با مسئولیت اجتماعی شرکت واقف‌ بوده و معتقدند که سرمایه‌گذاری در زمینه مسوولیت اجتماعی شرکت، برخلاف پندار برخی، اقدامی هزینه‌بر نیست. بلکه، اقدامی مبتنی بر مدیریت استراتژیک، در جهت ایجاد مزیت رقابتی برای شرکت و کمک به توسعه جامعه است.

در همین راستا و با توجه به اهمیت و جایگاه این موضوع، سومین گردهمایی روابط‌عمومی‌های اکوسیستم فناوری و نوآوری (گراف‌ دی) که با حضور جمعی از مدیران شرکت های بانکی، فناوری، ارتباطی و استارتاپی با هدف انتقال تجربه و تعامل برگزار می شود به موضوع «مسوولیت اجتماعی در ایران و جهان» اختصاص داده شده است.

 

این مقاله به شما کمک کرد؟

پیام بگذارید؟